Malioglasnik.com.hr

[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Bežično spajanje računala na router
BassoDate: Sunday, 2010-10-17, 7:34 PM | Message # 1
Group: Moderator
Messages: 1637
Awards: 2
Reputation: 695
Status: Offline

Provjerite svijetli li na routeru lampica WLAN
Ako ne svijetli, resetirajte router i zatim se pokušajte spojiti na njega i konfigurirati ga.


Ukoliko svijetle sve potrebne lampice, provjerite je li bežična veza prema routeru uspostavljena
Provjeru možete napraviti na sljedeći način:


* Ukoliko imate instaliran software za rad s bežičnom vezom provjerite pomoću njega vidi li se mreža routera i da li se možete spojiti na nju. Ako ne koristite poseban software, u Windowsima XP to možete provjeriti na slijedeći način:
Start > Settings > Control Panel > Network and Internet Connections > Network Connections ako uz Wireless network connection ikonu piše Disabled kliknite na nju desnom tipkom i zatim na Enable


* Nakon toga idite na Start > Settings > Control Panel > Network and Internet Connections > Network Connections desni klik na Wireless network connection i zatim kliknite na View available wireless networks. Ukoliko ovdje vidite naziv vaše bežične mreže SSID i ako uz njega piše Connected, računalo je spojeno na router. Ako vidite da piše Disconnected kliknite na naziv mreže i zatim na Connect


* Ukoliko dobijete poruku No wireless networks were found in range resetirajte router i provjerite da li je možda udaljenost do routera prevelika


* Ako dobijete poruku Windows cannot configure this wireless connection provjerite da li imate nekakav software koji je instaliran za rad s vašim bežičnim adapterom ili učinite slijedeće:
Start > Settings > Control Panel > Network and Internet Connections > Network Connections desni klik na Wireless network connection na kartici Wireless networks označite opciju Use windows to configure


* Ako ne postoji kartica Wireless networks, učinite slijedeće:
Start > Run upišite u prozor koji se otvorio upišite services.msc kliknite na Ok. U popisu servisa pronađite Wireless Zero Configuration pod Startup type izaberite Automatic i kliknite na Start




Bežična veza prema routeru je uspostavljena


U tom slučaju provjerite TCP/IP postavke i to na slijedeći način:
Otvorite Start > Settings > Control Panel > Network and Internet Connections > Network Connections desni klik na Wireless network connection i zatim na Properties označiti Internet Protocol (TCP/IP) i kliknuti na Properties,
kao na slici:




Označite kružić pored Use the following IP adress
- u polje IP adress upišite: 192.168.1.50
- kliknite na polje Subnet mask, a vrijednosti će se same upisati: 255.255.255.0
- u polje Default gateway upišite: 192.168.1.1
Upis adresa na DNS server:
- Preferred DNS Server - 195.29.150.3
- Alternate DNS server - 195.29.150.4
Nakon unosa svih parametara odaberite OK > Close,
kao na slici:




Provjera komunikacije između računala (Mrežne kartice) i Routera


Provjeru komunikacije između računala (mrežne kartice) i modema možete provjeriti pomoću naredbe "ping" u command promptu, i to na sljedeći način:
Kliknite: Start > Run u prozor koji se otvorio upišite ping 192.168.1.1 i pritisnite Enter. Nakon toga dobit ćete podatke o komunikaciji PC-Modema Ping statistics for 192.168.1.1: Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss).
Važno je da na kraju piše kako je 0% paketa loss, odnosno ukoliko piše 25%, 50%, 75% ili 100% loss to nam govori kako postoji mogućnost:
- uključenja neke zaštite (Firewall/Antivirus) koju je potrebno isključiti odnosno smanjiti razinu zaštite, ili
- neko fizičko oštećenje kabela


Provjerite postavke Internet pretraživača (browser-a) kojeg koristite


Ukoliko koristite Internet Explorer to možete učiniti na slijedeći način: Tools > Internet Options na kartici "General" - kliknite na "Delete cookies",
kao na slici:




Na kartici Privacy na skali s lijeve strane prozora izaberite 3. razinu Medium,
kao na slici:




Na kartici Connections odaberite opciju Never dial a connection,
kao na slici:




Kliknite na LAN settings i u prozoru koji se otvori sve opcije trebaju biti isključene,
kao na slici:




* Restartajte računalo


* Resetirajte modem i ponovno kreirajte internet konekciju


* Reinstalirajte browser i/ili zaštitne programe


Ako ne svijetle lampice ADSL,DSL tada:


* Provjerite jesu li svi kablovi pravilno uključeni, a kako trebaju biti uključeni pogledajte ovdje
* Ugasite i upalite modem
* Provjeriti moguća dugovanja
* Resetirajte modem
* Ukoliko ništa od navedenog ne pomaže, detaljne informacije potražiti kod Službe za korisnike na broju 0800 9000


Svijetle sve potrebne lampice no router se ne spaja na Internet


U tom slučaju:


* Ugasite i upalite router
* Provjeriti jeste li ispravno upisali korisničke podatke (korisničko ime, lozinku)
* Provjeriti moguća dugovanja
* Provjeriti je li netko već spojen s vašim podacima s druge lokacije
* Resetirajte uređaj i ponovno ga konfigurirajte
* Provjeriti mogućnost zaraze vašeg računala virusom ili širenja neželjene pošte (Spam), a da niste na vrijeme uočili i očistili računalo. Zbog zaštite ostalih korisnika na mreži i internetu T-Com (Abuse služba) ima obavezu zaključati vaš korisnički račun sve dok ne sanirate računalo od virusa.
* Provjerite vaš poštanski sandučić, jer prije zaključavanja korisničkog računa T-Com ima obavezu obavijestiti vas o zaključavanju računa ili jednostavno možete nazvati i provjeriti kod Službe za korisnike na 0800-9000


Ne možete se spojiti na konfigurator routera


U tom slučaju:


* Resetirajte router na gumb koji se nalazi na poleđini routera
* Spojite router i računalo preko kabela te pokušajte pristupiti routeru


Internet stranice se otvaraju jako sporo


* Postoji mogućnost da niste zaštitili svoju bežičnu mrežu i da se netko drugi osim vas spojio na nju (moguće više drugih korisnika), te da dijel-i/e vašu brzinu. Provjerite zaštitu routera
* Provjerite udaljenost između routera i računala
* U većim naseljima gdje postoji više bežičnih mreža, postoji mogućnost da sve rade na istim frekvencijama. Potrebno je promijeniti kanal na routeru (usmjerivaču), te na bežičnom adapteru. Detaljne upute o promjeni kanala možete pronaći na stranicama proizvođača opreme koju koristite

 
If you have a problem about Intellectual property rights violation,

Please Contact Us we remove all content within 24 hours.



  • Page 1 of 1
  • 1
Search:
Forum Advice
Security advice: Protect your identity when downloading!
Your real identity and ip address is visible while downloading. These days, everyone's looking to throttle your connection, spy on what you're downloading, or even send you an ominous letter. If you use BitTorrent, you absolutely need to take precautions to hide your identity. An easy and raliable solution is a VPN by hide.me. Hide.me doesn't store any logs and offers blazing fast connections.Hide.me VPN is trustedby more than 500.000 internet users worldwide and recommended by Brna.my1.ru.