Nadoplata bona ?
|
|
Basso | Date: Tuesday, 2011-03-01, 5:52 PM | Message # 1 |
Group: Moderator
Messages: 1637
Awards: 2
Reputation: 695
Status: Offline
|
Nakon početnog iznosa iz Tele2 start paketa (bonovi), račun nadoplatite bonovima od 25, 50, 100 i 200 kn ili proizvoljnim varijabilnim iznosom nadoplate od 10 do 500 kn (u rasponu po 1 kn). Račun možete nadoplatiti bonom s aktivacijskim kodom utipkavanjem sljedeće kombinacije:
*131* 13 znamenkasti broj s bona# i pritisnite tipku za poziv
Osim bonovima s aktivacijskim kodom, Tele2 račun na bonove možete nadoplatiti i e-bonovima putem Tele2 web shopa, SMS nadoplatom i na Tele2 ovlaštenim prodajnim mjestima. Nadoplata je automatska što podrazumijeva da se vrši direktno na račun. Ovim putem izaberite proizvoljni varijabilni iznos e-bona od 10 do 500 kn (u rasponu po 1 kn).
|
|
If you have a problem about Intellectual property rights violation,
Please Contact Us we remove all content within 24 hours. |
|
|
Basso | Date: Tuesday, 2011-03-01, 5:55 PM | Message # 2 |
Group: Moderator
Messages: 1637
Awards: 2
Reputation: 695
Status: Offline
|
Na Vip prodajnom mjestu kupite Vipme bon ili e-bon u vrijednosti od 10, 30, 50, 100, 200 i 400 kuna (PDV uključen).
Kada skinete zaštitnu površinu, vidjet ćete 14-znamenkasti broj. Na vašem mobilnom telefonu utipkajte
Također možete nazvati na besplatan broj 091 77 88 za pristup Vipme izborniku i pratite glasovne upute.
Možete učiniti sljedeće:
* birati 2 za obnavljanje Vipme računa putem bona * nakon toga unijeti 14-znamenkasti broj s bona ili pritisnuti # za pomoć
Poslije obnavljanja Vipme računa čut ćete informaciju o novom stanju svog računa:
* datum isteka Vipme računa i * iznos pridodan Vipme računu
Sada možete:
* birati * za ponovno obnavljanje Vipme računa * birati 3 za ponavljanje informacija o posljednjem obnavljanju * birati 4 za izlaz
|
|
If you have a problem about Intellectual property rights violation,
Please Contact Us we remove all content within 24 hours. |
|
|
Basso | Date: Tuesday, 2011-03-01, 5:58 PM | Message # 3 |
Group: Moderator
Messages: 1637
Awards: 2
Reputation: 695
Status: Offline
|
Nadoplata Simpa računa
Prilikom kupnje Simpa bona dobit ćete 14-znamenkasti kod i informacije o novčanom iznosu bona, serijskom broju, vremenu upotrebe bona i upute za aktivaciju bona (ovisno o načinu kupnje, podaci su ispisani na bonu, potvrdi ili ćete ih primiti SMS-om). Najveći iznos do kojeg možete nadoplatiti Simpa račun je 2000 kn.
* Nadoplata unosom koda: Unesite *123*14-znamenkasti broj s bona# Nakon upisa ćete primiti potvrdu o nadoplati Simpa računa bonom u vrijednosti od 25, 50, 100 ili 200 kn * Nadoplata putem Simpa izbornika 098 1523: Pozivom na broj Simpa izbornika 0981523 (poziv sa Simpa broja je besplatan) možete: - provjeriti stanje na Simpa računu: na zahtjev izbornika, na tipkovnici GSM uređaja utipkajte 1, - nadoplatiti Simpa račun Simpa bonom: na zahtjev izbornika, na tipkovnici GSM uređaja utipkajte 2 i unesite 14-znamenkasti broj s novog bona, - odabrati osobne postavke (promjenu jezika, hrvatski ili engleski, i promjenu tarife) na zahtjev izbornika, na tipkovnici GSM uređaja utipkajte 3 * Putem web portala Moj T-Mobile * Putem besplatne SMS poruke Ovim putem nadoplatite vlastiti račun slanjem 14-znamenkastog koda na 0220. SMS poslan iz inozemstva na 0220 naplaćuje se po standardnim roaming cijenama.
Ukoliko ne možete sami izvršiti nadoplatu ili ste u jednom mjesecu deset puta pogrešno unijeli 14-znamenkasti broj, nazovite Službu za Simpa korisnike 0981520. Operater će vas tražiti podatke o telefonskom broju na koji treba izvršiti nadoplatu, 14-znamenkastom kôdu s bona i serijskom broju bona te vrijednosti koju želite nadoplatiti
|
|
If you have a problem about Intellectual property rights violation,
Please Contact Us we remove all content within 24 hours. |
|
|
Basso | Date: Tuesday, 2011-03-01, 6:00 PM | Message # 4 |
Group: Moderator
Messages: 1637
Awards: 2
Reputation: 695
Status: Offline
|
Kako mogu obnoviti svoj Tomato račun?
Račun obnavljaš bonovima od 20, 50, 100 i 200 kuna. 14-znamenaksti kod za obnovu računa nalazi se na svakom Tomato bonu.
Nakon kupnje bona, račun možeš obnoviti na 2 načina:
1. utipkaj kombinaciju *103*14-znamenkasti kôd# i pritisni tipku za pozivanje, ili 2. sa svog Tomato broja besplatno nazovi 092 99 88 i slijedi upute
|
|
If you have a problem about Intellectual property rights violation,
Please Contact Us we remove all content within 24 hours. |
|
|
Basso | Date: Saturday, 2012-08-11, 7:48 PM | Message # 5 |
Group: Moderator
Messages: 1637
Awards: 2
Reputation: 695
Status: Offline
|
Provjera stanja i valjanosti računa Kako provjeravam stanje i valjanost svog računa? Unesi *100# ili pošalji besplatan SMS kune na 0977.
Produljenje valjanosti računa Koliko mi nadoplaćeni bon produljuje valjanost računa? Bon od 10 kn produljuje valjanost računa za 10 dana, bon od 20 kn produljuje valjanost za 20 dana, bon od 40 kn za 40 dana, bon od 80 kn za 80 dana i bon od 160 kn za 360 dana.
Nadoplata bonom od 80 ili 160 kuna Što dobijem s nadoplatom bona od 80 ili 160 kuna? Nadoplatom bona od 80 ili 160 kn do 30. rujna 2012. dobivaš dva mjesečna paketa po izboru u pola cijene. Osim paketa, 50% popusta možeš iskoristiti i na opciju 1000 bonbon minuta, pa umjesto dva paketa u pola cijene dobiješ opciju i jedan paket u pola cijene. Nakon nadoplate samo pričekaj SMS s informacijom da ti je popust dodijeljen, a nakon toga će ti se prva dva paketa koja aktiviraš (ili koji se reaktiviraju) naplatiti u pola cijene.
Kupnja bona preko web dućana 1. Dobijem li kôd za nadoplatu ili je nadoplata automatska pri kupnji bona u web dućanu? Nakon što kupiš bon i upišeš broj na koji želiš nadoplatu, bon se automatski nadoplaćuje na taj bonbon broj.
2. Ne mogu kupiti i nadoplatiti bon preko web dućana, stalno mi javlja da je kupnja neuspješna iako unosim točne podatke. Zašto? Za svaki slučaj još jedanput provjeri detaljno sve podatke, a posebno one koje se odnose na karticu kojom plaćaš (broj kreditne kartice, datum valjanosti). Ako je s karticom sve u redu, ukucaj *100# i provjeri je li valjanost tvog računa istekla. Ako je valjanost istekla, prva sljedeća nadoplata mora biti ručna, što znači da nećeš moći nadoplatiti preko našeg web dućana već isključivo ručnim unosom 14-znamenkastog koda u mobitel.
Ako valjanost računa nije istekla, javi nam se na Facebook, Twitter, chat ili na bonbon@bonbon.com.hr pa ćemo provjeriti što se dogodilo.
|
|
If you have a problem about Intellectual property rights violation,
Please Contact Us we remove all content within 24 hours. |
|
|